Fina ni <3

I historian läser vi om Amerikas sociala problem under 1950-talet. Vi pratar mest om de mörkhyades svårigheter och om hur otroligt fel de behandlades. Jag blir så glad då ja tänker på hur mycket bättre det är idag. Hur mycket som faktist har förbättrats. Visst finns det ännu mycket hemskheter men det är även mycket som har blivit bättre. Och jag känner mig stolt att leve i en värld som går förbättringar och är påväg mot en snällare miljö. Det finns även ännu männsikor som har såna rysliga åsikter att allt skall vara som man är själv. Samma religion, samma intressen och sanna utseende. Men tänk till lite, tänk vad tråkigt allt skulle vara om alla var likadanna. Med det här vill jag också säga att alla är olika, ingen är som den andra och att alla är unika på sitt egna sätt. det finns något fint i alla, precis ALLA! och om saker känns jobbigt att förlåta så skall man alltid tänka positivt, på det fina. FÖr det viktigaste är: att förlåta och att bli förlåten, Att respektera och bli respekterad. Att älska och att bli älskad. OSV. AMEN
 
MItt bloggande har inte varit det akrivaste ever om man säger som så och jag har bestämt mig för att sluta blogga.  Mitt sätt att uppfylla MIN dröm är inte att göra det genom bloggning. Men alla har en dröm, som man ska kämppa för. Min dröm är att bli läkare och det måste jag MINST sagt kämppa för om jag skall ha mina betyg att stiga sådär 20 steg XD men det är min dröm och den är nu mitt mål. Sluta aldrig följa era drömmar! NEVEREVERBEVER!
Jag vill tacka ni fina som har följt mina 4 inlägg :,D speciellt mina fina vänner eddan och Peddan och chlöddan <3 och jag vill tacka för att ni trodde på mig och mitt bloggande :D 
 
Stora blöta fantastiska pussar och jag önskar er alla ett awesööme liv!! <3 !!
Cassi
2014-01-21 @ 20:49:09
URL: http://www.ccassiis.blogg.se

fortsätt skriv :) och jag gillar också ditt inlägg :D

Svar: Tack finis <3
Puss Kram

Anonym :)
2014-01-24 @ 17:28:41

FINT SKRIVET !!

Svar: <33 tack
Puss Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0