Heej <33

Hej och välkomna till min lilla blogg!
Jag drömmer om livet med fred, utan orättvisor och utan svält. Men de råkar bara vara drömmar. Jag vill så gärna göra skillnad, och kunna hjälpa människor som verkligen behöver det. Men själv kan man inte göra så mycket, själv kan man inte stoppa våldet mot kvinnor, sminktester på djur, mobbning och krig. Varje männiksa kan bara göra en del, en del som kanske låter liten i början men som i slut ändan är oädligt stor. 
Jag tycker att om alla gör sin del, så skulle allt vara så mycket bättre.  Redan i plugget kan man göra sin del. Att inte utefrysa nån och respekter alla är redan så bra sådet räcker.  Klart alla får ha en dålig dag, och kanske vara små taskig ibland över någon orsak, inte säger jag det. Men att i längden är inte sånt okej. Och om det känns jobbigt att, gud vad myyckkkettt man måste göra så tänk efter. Blir jag gladare att mobba någon? Får det mig att känna mig bättre? Har jag rätt att utefrysa "hen" bara för att "hen" kanske har gjort ett misstag eller 
bara är annorlunda. Dessutom tycker jag faktist att det är destu roligare destu mera man kan stå på sig, Och vara sig själv. Men nu blir detta super råddigt. Vad jag menar är att gör din del, så blir allting så mycket bättre. Och tillsammans kan vi förändra världen.
 
 
Stora slurviga pussar!! 
<3 <3 <3 
anonym
2013-12-03 @ 14:50:27

Super fin blogg!! <33

angelijna
2013-12-03 @ 17:56:22
URL: http://dampidompe.blogg.se

https://www.youtube.com/watch?v=u25rP0-F_ko

kollar på min nya cover Someone Like You, GILLA den gärna eller släng in en kommentar och dela med dina vänner, detta betyder och hjälper mig otroligt mycket, tack!:)

Klara99
2013-12-03 @ 21:15:27

Gillar verkligen det här! Super fint:)

anonym
2013-12-03 @ 21:18:00

SUPER FIIIN BLOGGGG! blev rikit röörd o fick nästan en tår i ögat. Puss o lycka till me bloggande:D<3

Svar: haha kul att höra! <3
Puss Kram

anonym
2013-12-05 @ 16:25:08

It would be much much better if you could post pictures also:)

Svar: i will :*
Puss Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0