Bästavännen <33

Idag skall jag skriva lite om att ha världens bästa vän! Jag tycker att en bästa vän/flera bästa vänner kanske är det viktigaste av allt!
Alla borde få ha en bästis,som man kan dela allt med,som tröstar en när man är ledsen och som alltid gör en glad! En människa i ens liv som nästan är som en familjemedlem. 
Utan mina bästa vänner skulle jag inte vara någonting, dom stöttar mig alltid, jag har aldrig tråkigt med dom. Och jag kan alltid vara 100% mig själv. Så kom ihåg att alltid behandla din bästa vän bra, och aldrig se ner på hen. 
För att bästa vännerna alltid kommer vara en av det viktigaste sakerna i ens liv!
(och vill bara säga super stort tack till alla mina bästa vänner, som jag aldrig skulle klara mig utan)
så kom ihåg att uppskatta dina vänner! 
Stora pussiaar <333
anonym
2013-12-06 @ 15:32:36

Super gulligt inlägg! Men du skulle kunna lägga också några bilder!:)

Svar: Tack snällaste :* det skall jag ;)
Puss Kram

aurora98
2013-12-08 @ 23:28:18

Super fint! :)

Svar: tack <3
Puss Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0